Friday 14 March 2008

Business!

Imorse hamnade jag nastan i en bilolycka. de tre bilarna framfor mig kraschade, jag hann bromsa i sista sekunden (sag inget tidigare for att jag hade en trotro framfor mig). Usch, det var inte ett kul satt att borja dagen pa. Men sen har det varit ok. FIck inget att gora hos klienten i Tema sa jag gjorde fardig lite jobbgrejer och hann med att skriva en sammanfattning av motet Ruby och jag hade med energy-killen i onsdags. Pratade med henne ocksa, pa sondag ska vi traffas och forsoka ta hela dagen for att reda ut all affarsideer, kanns som att det borjar bli lite mycket nu. Jag hann aven gora en action plan och fortsatta lite pa varan business plan for automaterna. Hoppas att pengarna borjar rulla in nagon gang, just nu ar ju allt pa forberedelsestadiet.

Traffade lilla H igar, han har sin graduation imorgon sa jag maste hinna dit innan jag gor allt det andra som ar inplanerat, pust! Det ar ju tur att semestern borjar pa mandag, fast det blir ju mer av en working holiday.

Har sa ont i magen, efter att ha atit av kakan med den sotsliskiga glasyren, sa dumt, tycker inte ens om glasyr. Och nu kanner jag att kroppen ar helt sockerchockad!

1 comment:

Anna said...

hej igen :) ska du starta eget?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails