Tuesday 4 March 2008

Hjalp!

Ar det vanligt att vara sa himla trott? Kanns som att jag kan somna nar som helst. Fast det kanske beror pa att jag precis har borjat trana pa morgonen istallet, idag gick jag upp kvart over fem (vaknade tyvarr mycket tidigare), akte hemifran vid sex och gymmade fran halv sju till halv atta. Har nog blivit lite inspirerad av blondinbella och ebba som jamt pratar om traning. De ar ju bada nagra ar yngre (och kilo lattare) men vada, man kan val lara sig fran dem anda!

Var valdigt svart att skynda sig, duscha och aka till mote pa jobbet nar jag kom till Virgo for att gora det medan han lag o tog det lugnt i sangen. Jaja, jag far vila lite hos honom om en halvtimma, innan jag ska traffa de andra vid halv atta tiden (hur kommer jag orka?!).

Imorgon blir det nog lite sovmorgon och sedan salsa pa kvallen, fast pa nagot satt maste jag hinna med Michaels vernissage samtidigt och prata business med Linda, hm, far se hur det blir.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails